Re: Domeinnaam en plannen met ENOSIG [was: Re: Financiële bijdrage [Was: [ցаոԁі] Suspendre le nom de domaine enosig.org]]

Hoi allemaal,

Michiel Buddingh wrote on 20211129:
> Verder lijken bijeenkomsten online me wel een leuk idee; in het verleden
> is het bespreken van een zaaltje vaak een obstakel geweest - je maakt
> immers kosten voordat je weet of er mensen zullen komen.  We zijn het
> wel aan onze naam verplicht om dit waar mogelijk met vrije software te
> doen, en zelf heb ik hier niet zoveel ervaring mee.
> Als iemand hier ideëen over heeft (of een Jitsi/BigBlueButton server ter
> beschikking) hoor ik het graag.

Ik gebruik regelmatig Jitsi via een van de vrije hosting parties voor
astrofotografie doeleinden.

We kunnen bijvoorbeeld https://meetme.bit.nl/enosig gebruiken.

-- Hans