Re: Financiële bijdrage [Was: [ցаոԁі] Suspendre le nom de domaine enosig.org]

On Mon, Nov 29, 2021 at 03:25:25PM +0100, Wytze van der Raay wrote:

> Beste mailnx@xxxxxxxxxx,
>
> Die e-mail van "gandi" was zo vervalst als wat. Het verbaast me dat die
> überhaupt doorgelaten is op deze mailing list (geen moderatie voor non-
> subscribers?).

Jawel. Het bericht was in eerste instantie vastgehouden.

Ik, Geert Stappers, heb bewust het twijfelachtige meeltje doorgelaten.
Moderatie moet mijn inziens de mailinglist ten goede komen. Dus niet
frusteren, GEEN default van "het is spam". In hoeverre mijn keuze
van het doorlaten goed was, verneem ik graag.

Terug naar ENOSIG:

* Wanneer moet de domeinnaam vernieuwd worden?
* Wie doet dat?
* Wie zou dat _ook_ willen doen?
* Wat willen we zoal met ENOSIG?
* Wat is daar voor nodig?