Domeinnaam en plannen met ENOSIG [was: Re: Financiële bijdrage [Was: [ցаոԁі] Suspendre le nom de domaine enosig.org]]

Geert Stappers <stappers@xxxxxxxxxxx> writes:
> Terug naar ENOSIG:
>
> * Wanneer moet de domeinnaam vernieuwd worden?
> * Wie doet dat?

De afgelopen keer heb ik het gedaan.  Het domein is geldig tot oktober
2023, hopelijk genoeg tijd dat we, covid en weder dienende, vóór die
expiratiedatum weer eens een bijeenkomst kunnen plannen.

Zelf zou ik willen voorstellen daarmee te wachten tot het aantal
positieve tests in Eindhoven de 20/100000 aanraakt.  Achteraf bezien zijn
dat relatief 'veilige' perioden geweest.

Verder lijken bijeenkomsten online me wel een leuk idee; in het verleden
is het bespreken van een zaaltje vaak een obstakel geweest - je maakt
immers kosten voordat je weet of er mensen zullen komen.  We zijn het
wel aan onze naam verplicht om dit waar mogelijk met vrije software te
doen, en zelf heb ik hier niet zoveel ervaring mee.

Als iemand hier ideëen over heeft (of een Jitsi/BigBlueButton server ter
beschikking) hoor ik het graag.