Re: Financiële bijdrage [Was: [ցаոԁі] Suspendre le nom de domaine enosig.org]

On 11/29/21 3:25 PM, Wytze van der Raay wrote:

> Beste mailnx@xxxxxxxxxx,
>
> Die e-mail van "gandi" was zo vervalst als wat.

Dag Wytze,

Had de mail(\'spam') niet echt goed bekeken maar dat ik er op aanhaakte
had meer te maken met de Post van enkele weken gelden inzake enosig
infrastructuur / serverpark.

Dacht bij mijn eigen "zo'n serverpark dat kost toch ook geld" waarbij de
Gandi mail(\'spam') een diplomatieke manier van de beheerder(s) was om
een financiële bijdrage te vragen.

Dat was het dus blijkbaar niet!

 Het verbaast me dat die