Re: enosig infrastructuur / serverpark

On Sun, Nov 07, 2021 at 12:07:53PM +0100, Joost van Baal-Ilić wrote:
> <snip>
>
> Die opmerking van Wim had ik gemist.

Dat bericht is inderdaad buiten de mailinglist omgegaan.
Bij accoord van Wim wil ik wel het bericht naar deze lijst brengen.

> [...]
>
> Ons mailing lijst archief @ https://lists.enosig.org/ geeft "Warning: Potential
> Security Risk Ahead. The certificate is only valid for the following names:
> www.yasigi.org, yasigi.org Error code: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN". (
> http://lists.enosig.org/ werkt _wel_ ).
>
> Beide problemen _zou_ ik op kunnen lossen; ik heb de nodige permissies
> daarvoor.  En met het eerste probleem ben ik momenteel al bezig.  Maar eh,
> don't hold your breath: ik ben er al n jaar of wat mee bezig.  En ook Michiel
> zit trouwens "dicht bij het vuur", vooral voor wat betreft lists.enosig.org.

Waarschijnlijk heb ik ook shell access op de machines in kwestie.
Ik weet echter niet meer welke het zijn en welk account ik daar heb.
(Reactie op die "hulpvraag" (hostname, port number, accountname) a.u.b.
buiten de mailinglist om i.v.m. "Security".)

> Wim: laat me weten wat je nodig hebt.

> Groeten,
>
> Joost

Groeten
Geert Stappers
Krijgt "non-subscriber postings notifications" van de mailinglist
software en kan zulke berichten eventueel doorlaten.