Re: praatje over git, maandag 1 december 2008, Burgers (was: Re: bijeenkomst december)

Op 20080929 om 07:47 schreef Joost van Baal:
> Hoi Geert,

> <snip>

> Op _maandag_ de _eerste_ december hoor ik graag jouw git-praatje
> in Burgers :)
>
> Groeten,
>
> Joost

Zojuist heb ik een bericht naar de mensen van Burgers gestuurd,
met het verzoek om de derde maandag van de maand bij hun terecht te
kunnen.

Maandag 1 december zal ik wel bij Burgers zijn,
maar dan om filmzaal op orde te brengen voor maandag 15 december.

Cheers