bijeenkomst december

Hoi,

Op de bijeenkomst in augustus had ik "gepeild" of er belangstelling was
voor een lezing over de versiebeheertool'git'.
Er is inderdaad interesse, dus dat wordt dankbaar voorbereiden.

Ik zie echter geen kans om dat nog voor T-DOSE (zaterdag 25 en zondag 26
octorber) te doen. Eerste maandag van november is ook nog te kort
na het http://www.t-dose.org event.

In december kunnen jullie mijn verhaal over git verwachten.

Nu ben ik echter benieuwd wat zoal de meningen zijn
om op maandag 5 december bij elkaar te komen?

Cheers