Re: website update mogelijkheden

Op 04-08-2007 om 22:58 schreef Tony den Haan:
> mag ik die quoten? :)

Ik ben niet geheel op de hoogte van regels rondom quoten en ben niet
van plan van mensen het spreken ( en quoten ) moeilijk te gaan maken,
dus doe dingen die jij goed vindt.

Belangrijk vind ik de context van de originele quote (vandaar dat er
meer uit het oorspronkelijk bericht weer teruggezet is )
en dat aanpassingen en vooral verbeteringen mogelijk zijn.

Cheers
Geert Stappers