Re: website update mogelijkheden

On Sunday 05 August 2007 14:03, Geert Stappers wrote:

> Ik ben niet geheel op de hoogte van regels rondom quoten en ben niet
> van plan van mensen het spreken ( en quoten ) moeilijk te gaan maken,
> dus doe dingen die jij goed vindt.

http://www.redballoon.net/~snorwood/quote-rant.shtml
http://www.thegestalt.org/simon/quoterant.html
http://www.ietf.org/rfc/rfc1855.txt

maar ik bedoelde eigenlijk de uitspraak an sich, om wat webmasters te stangen.
er zijn kleine details in het quoten waar mensen nog wel over kunnen vallen,
maar er is een grote DON'T en dat is outlook/manager quoten: je antwoord
boven de complete mail.

Tony