Re: [NLUUG Leden] Belastingformulieren

On Date: Tue, 29 Mar 2005 11:24:06 +0200, Chel van Gennip <nluug@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Zoals sommigen hier misschien weten, ben ik een voorstander van kleine
> overzichtelijke Unix/Linux implementaties.
> Een beetje een hekel aan kakelverse pakketten van 100M met een lijst
> requirements die alles wat de laatste twee maanden uitgebracht is bevatten.
>
> Ik heb daarom een discussie met de belastingdienst over hun nieuwe
> formuliertjes.
<snip>

Volgens mij is het probleem dat Nederlandse softwareontwikkelaars geen
brood zien in de Open Source en/of Unix markt.  Op zich geeft de
belastingdienst wel specificaties vrij; zie
http://www.belastingdienst.nl/software/ .  Maar voor zover ik weet heeft
niemand nog aangiftesoftware voor burgers die werken met Unix-achtigen
geschreven.

Groeten,

Joost