Re: 2.6.10 linux kernel voor sparc

On Thu, Mar 31, 2005 at 09:48:38AM +0200, Joost van Baal wrote:
> Hoi,
>
> Ik heb een 2.6.10 linux kernel voor mijn Sun SPARC Ultra 10
> gecompileerd, en er een Debian package van gemaakt.  Dit omdat Debian
> geen nieuwe kernels dan 2.6.8 voor SPARC 64 levert.  (Weet iemand
> toevallig waarom niet?)

2.6.11 en 2.6.10 zijn momenteel in testfase.. Waar op dit moment op gewacht
word voor officiele packages is mij ook niet helemaal duidelijk. Maar je kunt
work in process packages en known problems vinden op
http://wiki.debian.net/?SparcKernelStatus

Testreports/problemen e.d. zijn zeer welkom op de debian-sparc@xxxxxxxxxxxxxxxx
mailing-list.. Hulp bij het onderhoud van de sparc kernels is sowieso zeer
welkom voor zover ik begrepen heb, dus als er iemand tijd en kennis heeft :)

  Sjoerd

<<inline: signature.asc>>