Re: Sun en andere hardware te geef

Ha Joost,

Dank alvast voor het rondkijken indien nodig voor de 5500! Ik zie nu dat
Kees 'm al wil hebben, fijn!

Ook van de Sun Ultra Enterprise 3000 zou ik het heel zonde vinden als die
naar de schroothoop zou moeten. Het is een mooi systeem met een hotplug
feature voor de system boards en plek voor 10 disks. Maar eigenlijk voor
elk systeem zou ik het zonde vinden... het blijft leuk spul om met Sun
hardware vertrouwd te raken en om OS'en op uit te proberen en zo.

Wat betreft m'n lijst: mea culpa, want een deel van de toetsenborden en de
randapparatuur heeft een tijd terug helaas waterschade opgelopen (ongelukje
met een dakraam), ik had daar gisteravond niet meer aan gedacht. Ook wat
daar evt. nog wel van werkt is gewoon niet veilig.

Daarom nu meegestuurd een lijst met slechts de spullen die altijd droog
zijn geweest.

Groeten,

Jan

Op 7 augustus 2018 om 06:21 schreef Joost van Baal-Ilić <
joostvb-enosig-people@xxxxxxx>:

> Hoi Jan,
>
> Ik denk dat het Digital DEC System 5500, die VAX ULTRIX draait, vereweg het
> interessantste object uit je indrukwekkende verzameling is.  Als je er
> niet van
> af komt denk ik dat ik via andere kanalen nog wel geïnteresseerden kan
> vinden.
> Laat t me weten.  Zou heel erg zonde zijn als _die_ op de schroothoop
> beland.
>
> Goede reis naar Groningen!
>
> Groeten,
>
> Joost

> ik

<<< application/pdf; name="Hardwarelijst Jan Stap 7 aug 2018.pdf": Unrecognized >>>