Re: Sun en andere hardware te geef

Hoi Jan,

Ik denk dat het Digital DEC System 5500, die VAX ULTRIX draait, vereweg het
interessantste object uit je indrukwekkende verzameling is.  Als je er niet van
af komt denk ik dat ik via andere kanalen nog wel geïnteresseerden kan vinden.
Laat t me weten.  Zou heel erg zonde zijn als _die_ op de schroothoop beland.

Goede reis naar Groningen!