Sun en andere hardware te geef

Hoi,

Ik ga binnenkort samenwonen in Groningen-stad en ik heb dan beduidend
minder ruimte voor m'n computerverzameling. Dus ik moet inkrimpen.

Zie daarom meegestuurd een lijst van hardware die deel mag gaan uitmaken
van iemand anders' zijn/haar computerhobby. Alles is gratis af te halen.

M'n streven is vanaf 3 september de spullen beschikbaar te hebben, omdat ik
zeker wil gaan dat er geen gevoelige data op staat (de spullen zijn
grotendeels ex-Philips).

Mail me graag als je in een of meer dingen geïnteresseerd bent!

Groeten,

Jan Stap

<<< application/pdf; name="Hardwarelijst Jan Stap 5 aug 2018.pdf": Unrecognized >>>