Re: De website, git URL

Hoi,

On Thu, Jun 30, 2016 at 10:58:19PM +0200, Geert Stappers wrote:
> [...]

Dat lijkt me nuttig.

> Weten we nog waarom er voor "read" ook reeds een SSH public key moet komen?
>
> En belangrijker: Wat zijn de meningen op repo via http leesbaar te maken?
>
> (ik wil de webserver wel verzorgen,
>  schrijven nog steeds voor "the happy few" via SSH public key )

Er is http://mdcc.cx/git/wd/ en er is http://git.mdcc.cx/ .  Ik kan wel een
http://mdcc.cx/git/wd/enosig-www maken, als daar behoefte aan is.  Dat is een
"working directory", vanuit cron wordt er een 'git pull' gedaan om wat daar te
zien is een beetje up to date te houden.

Anderzijds vraag ik me af hoe nuttig zoiets zou zijn; als het goed is is de
inhoud immers precies hetzelfde als wat op http://www.enosig.org/ te zien is...