De website

Op de huidige website staat stiekem toch best wel wat informatie die niet meer
klopt, zo wordt er nog over Burgers en "iedere 3e maandag van de maand"
gesproken...
En niet dat ik nu de web hipster wil spelen, maar de website heeft toch ook wel
een beetje een gedateerde 2001-vibe...

Ik heb hier een opzetje gemaakt voor een nieuwe website:
http://tmp.arp242.net/enosig/

Niks spannends, maar alle informatie klopt, en het ziet er iets "moderner" uit.
Ik heb de teksten overgenomen van de huidige website en hier en daar aangepast.

De mail adressen zijn nu ook gewoon "normaal" in de tekst in plaats van "people
op het domein enosig.org" ... volgens mij maakt dat niet echt heel veel meer
uit, aangezien deze adressen toch al op een berg spamlijsten staan, maar mocht
dat toch een probleem zijn dan kan ik die weer terug aanpassen...

plaese profread :-)