Re: De website, git URL

Hoi,

On Tue, Jun 28, 2016 at 09:49:26PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Hier nog een voorstander van "git", het VCS wat Torvalds ook schreef.
>
> Huidige ENOSIG website vertelt er niets over. Ik zou graag iets beschrijven
> als http://losc.nl/Breda/maint.html#_source_code_management
> maar ik weet niet wat de `git URL` is.

ssh://git.mdcc.cx/git/enosig-www.git

Op dit moment hebben michiel, stappers en biker schrijfrechten.  Martin: mail
me je ssh public key en een (lijstje van) IP (v6) adres(sen) van waaruit je
wilt kunnen verbinden; en ik geef ook jou toegang.

> [...]
> core.bare=false
> core.logallrefupdates=true
> remote.origin.fetch=+refs/heads/*:refs/remotes/origin/*
> remote.origin.url=ssh://git.mdcc.cx:2/git/enosig.git
> branch.master.remote=origin
> branch.master.merge=refs/heads/master
> branch.revamp2013.remote=origin
> branch.revamp2013.merge=refs/heads/revamp2013
> stappers@nero:~/src/enosig
> $ git pull
> ssh: connect to host git.mdcc.cx port 22: Connection timed out
> fatal: Could not read from remote repository.
>
> Please make sure you have the correct access rights

Beetje vreemd: de "2" in remote.origin.url wordt blijkbaar genegeerd;
je kunt eromheen werken door

 Host git.mdcc.cx
  Port 2

in je ~/.ssh/config te zetten.