Re: enosig-bijeenkomst, woensdag 15 juli 2015, 19:30: waar? / oktober jubileum / met de pet rond / burgers

Martin Tournoij <martin@xxxxxxxxxx> writes:
> Misschien een ENOSIG BBQ? Er is bij mijn flat een gedeeld stuk ruimte,
> met een BBQ.

Daar kan natuurlijk niets tegenop!  Ik zal er zeker zijn, en ook de
website aanpassen.

n.a.v. de mail van Koen:
> Aan watvoor bedrag denk je? Men wil (vermoed ik) best meebetalen,
> alleen dan wil men ook kunnen meepranten/meehelpen aan de richting van
> Enosig. Kan dat?

Dat is wat mij betreft helemaal niet iets wat afhankelijk is van een
bijdrage aan de website.  ENOSIG is op het moment een mailinglist, een
website, en een kleine maar gezellige tweemaandelijkse meetup.

Iedereen die geïnteresseerd is in Open Source en een (losse) band met
Eindhoven heeft is wat mij betreft bij voorbaat welkom, ook om mee te
praten, sturen en organiseren.