Re: enosig-bijeenkomst, woensdag 15 juli 2015, 19:30: waar? / oktober jubileum / met de pet rond / burgers

Joost van Baal-Ilić wrote:
> Verlengen tot oktober 2017 kost € 26,86.  Ik geloof dat er meestal wel
> n stuk of 5 mensen zijn die mee willen betalen (we hebben er nu al 3),
> dus dat zou dan n € of 5 pp worden.  Te betalen aan Michiel.

Ik betaal wel mee. Weet alleen nog niet of ik er woendag bij kan zijn
(waarchijnlijk niet). Als Michiel een rekeningnummer roept, maak ik het
wel over.

Groeten,
Johan

<<application/pgp-signature>>