Re: enosig-bijeenkomst, woensdag 15 juli 2015, 19:30: waar? / oktober jubileum / met de pet rond / burgers

Hoi allen,

Leuk, een Open Source & lekker eten! Dat is nou typisch Eindhoven ;-).
Martin, Joost & Michiel: ik probeer woensdagavond ook (even) een biertje
mee te pakken en wat Enosig gezelligheid te vieren.

Verder goed nieuws vlak voor ons dierbare weekend: deze zaterdagmiddag
vertelt een security expert bij MADspace.nl waar je op moet letten voor
veilige queries in je software, veilige plugins in de browser en veilig
Wifi gebruik. En ook belangrijk: gratis ijs&bier vanaf 13:00 in overvloed.

Fijn weekend alvast en tot binnenkort,

Met vriendelijke groeten,
Koen