Re: Maandag 16 Augustus Spraakwater WAS: Maandag 19 juli: Zonnige GWT

Hey Geert,

Ik lees je email zojuist, nadat ik voor Jochem de 23e heb voorgesteld (zie
mijn vorige email).

Op de 23e kunnen we ook nog steeds gezamelijk onze officiele Debian
verjaardag vieren? Ik vind anders GWT in september ook goed ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen