Re: Maandag 19 juli: Zonnige GWT

Hoi Jochem,

Leuke interesse! Bij voldoende animo (>=4 GWT surfers;-) zouden we al in
augustus wat "zonnige" GWT kunnen nuttigen, met wat Burgers biertjes bij de
hand. Alleen ben ikzelf deze maand tm de 21e op vakantie.

Maandag 23 augustus zou ik wel makkelijk kunnen en erg leuk vinden. Burgers
is volgens mij dan open vanaf omstreeks 20:15 (onder voorbehoud, wel zonder
eetgelegenheid en beperkte bezetting) en anders is er wel een ander zonnig
terrasje nabij.

Wat heeft jullie voorkeur? Augustus GWT of september GWT?

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
GWT in september kan natuurlijk ook, met als voordeel dat Burgers dan weer
met volledige bezetting draait en wij ook;-).