Re: Maandag 19 juli: Zonnige GWT

On 07/22/2010 08:43 AM, Koen Aben wrote:
Beste Enosigers,

Helaas ging deze maandag de Enosig avond niet door ivm de onverwachte
zomerplannen van Burgers. Pas vanaf begin september kunnen we weer met
zekerheid vanaf 19:30 eten & bijeenkomen bij Burgers. Open Source
liefhebbers die tussentijds (elders?) willen samenkomen, kunnen dat
natuurlijk gerust onderling afspreken via de mailing list of de Enosig chat.

Fijne vakantie in ieder geval,

Ha, prima dat ik dat niet heb gemist. (Ik was op vakantie.) Ik neem aan dat we in september dan kunnen samenkomen en kunnen overleggen over GWT? GWT lijkt me wel interessant, alhoewel ik nu voornamelijk pure Javascript-toolkits gebruik.

Groet, Jochem