Re: maandag 2007-11-05, 19:30 enosig meeting in Burgers, Eindhoven

Op 01-11-2007 om 12:51 schreef Joost van Baal:

> En nog steeds.  Ik ben erachter gekomen dat ik geen tijd heb dit voor te
> bereiden.  Als iemand toch nog wil helpen, dan kan dat gebeuren door
> b.v. een Haiku Live CD te branden, en te zorgen dat er maandag een
> werkende PC aanwezig is die we kunnen gebruiken.

Zojuist heb ik een Syllable Live CD gebrand en de md5sum is goed bevonden.
Syllable omdat Bas de Lange daar enthousiast over is.

Ik heb er geen hardware voor. Hier thuis niet ( geen i386 met
beeldscherm) en dan al helemaal niet om mee te nemen naar de enosig
meeting.

Ik hoop dat het hardware verzoek van Joost nog goed komt.

> Ik _ben_ er iig wel, op maandag.

Ik ook :-)

en ik ben benieuwd of er nog mensen komen die op T-DOSE gehoord hebben
dat "ENOSIG" bestaat ...

> Groeten,
> Joost
>
> PS:
> Op Sat 30 Jun 2007 om 01:25:29 +0200 schreef Joost van Baal aan o.a.
> Kees Stravers:
>
> Die is er.  Kees: als je er maandag dus bent kun je m in ontvangst
> nemen.

Hey, dat had ik de eerste keer niet gelezen ...

Cheers
Geert Stappers