Re: maandag 2007-11-05, 19:30 enosig meeting in Burgers, Eindhoven

Op 02-11-07 heeft Geert Stappers <stappers@xxxxxxxxxxx> het volgende
geschreven:

> Zojuist heb ik een Syllable Live CD gebrand en de md5sum is goed bevonden.
> Syllable omdat Bas de Lange daar enthousiast over is.
>
> Ik heb er geen hardware voor. Hier thuis niet ( geen i386 met
> beeldscherm) en dan al helemaal niet om mee te nemen naar de enosig
> meeting.
>
> Ik hoop dat het hardware verzoek van Joost nog goed komt.

Ik denk dat ik ook maar weer eens kom. Is al weer veel te lang geleden.
Ik kan mijn Macbook met Parallels wel meenemen, als je genoeg hebt aan een
standaard x86 virtual machine. Dat ding is snel zat om Ubuntu goed te
draaien, dus moet Syllable ook wel lukken.

Martijn