dat smaakte naar meer (was: Re: maandag 2007-11-05, 19:30 enosig meeting in Burgers, Eindhoven)

Hoi,

Op Wed 17 Oct 2007 om 02:26:20 +0200 schreef Joost van Baal:

> Op maandag 5 november tussen 19:30 en 22:00 is de deur van de
> "vredesoase" van Woon/werk-pand Burgers (http://www.hertogstaat.nl/),
> Hertogstraat 2, Eindhoven, tel 040-2113953 open voor mensen die iets
> willen laten zien en/of vertellen over Vrije Software.  En voor mensen
> die daar dan naar willen luisteren en/of aan deel willen nemen.

Dat was een erg goede bijeenkomst: 9 mensen, waaronder 3 best wel nieuwe
gezichten.  De thuisblijvers hebben ongelijk gehad :)

Er is trouwens een mobiele telefoon blijven liggen.  Die ligt er nu nog;
misschien dat ik wel iets kan regelen voor de eigenaar, qua ophalen en
toegang tot de ruimte.  Dat hoor ik dan wel.

Tot de volgende keer!