Re: moderator/spamweerder voor deze lijst gezocht

Op ma  2 jan 2006 om 12:53:50 +0100 schreef Boyd Noorda, Socia Media:

<snip>
> Het probleem lijkt me dat niemand dit dagelijks handwerk wil doen,

Ik hoop nog steeds dat iemand opstaat die hier een beetje tijd (10
minuten per week) voor wil vrijmaken.  Maar al te lang blijf ik
niet meer wachten.

> verwaarlozen is helemaal geen alternatief :)

Het alternatief zou zijn: stilzwijgend automatisch verwijderen van posts
van niet-leden ("discard").  Sjiek is anders...

Groeten,

Joost

<<inline: signature.asc>>