2.6.10 linux kernel voor sparc

Hoi,

Ik heb een 2.6.10 linux kernel voor mijn Sun SPARC Ultra 10
gecompileerd, en er een Debian package van gemaakt.  Dit omdat Debian
geen nieuwe kernels dan 2.6.8 voor SPARC 64 levert.  (Weet iemand
toevallig waarom niet?)

Misschien dat jij er ook in geinteresseerd bent.  Het Debian package, en
het bijbehorende source package, staan op
http://mdcc.cx/pub/linux-kernel/ .

NB: ik heb geen moeite gedaan er een generieke kernel van te maken.  Hij
gebruikt geen initrd en heeft geen support voor zaken als samba.  "It
works for me."  :)