Re: Wwikicompany

On Tue, Mar 01, 2005 at 02:06:34PM +0100, Jama Poulsen wrote:
> Overigens, zou ik graag wat kleinschalige feedback willen hebben op het
> Wikicompany project
<snip>
> Iedereen is natuurlijk ook welkom een bedrijf toe te voegen :-)

Wat voor bedrijven?  Elk bedrijf?  Mijn eigen bedrijf (als ik dat zou
hebben), in de vorm van een soort advertentie?  Alleen grote bedrijven?

Stukje tekst dat dit soort vragen beantwoord, gelinkt vanaf 1ste pagina,
zou handig zijn.

Verder: mensen die minder bekend zijn met wiki's zullen de ``anyone can
edit.''-link volgen.  Die is nog niet gevuld.