Re: Wwikicompany

On Tue, Mar 01, 2005 at 04:19:11PM +0100, Ronald van Engelen wrote:
> [...]

Ik heb Wine + MSIE nu werkend; en de wikicompany.org site stylesheet wat
aangepast en het transparante logo een witte achtergrond gegeven, om de
ergste pijn voor w32 gebruiekrs wat te verhelpen :)
Ziet er best goed uit nu, al zeg ik het zelf.

De truuk was om _niet_ de Debian Wine debs te gebruiken, maar de
debs/sources van de Wine HQ site. Jammer, maar waar.

Ik heb met WineTools (http://www.von-thadden.de/Joachim/WineTools/)
de DCOM dll, MS fonts en MSIE geinstalleerd. Je moet al die stappen echt
doen, anders gaat het weer hopeloos fout in de Wine jungle.

Performance is wat matig, en er zijn leuke IE pop-ups die niet meer
verdwijnen (zonder een applicatie herstart), maar er valt zo wel mee
te testen (voor even).

> Ik moet ook behoorlijk veel testen onder IE en heb daarvoor Crossover
> Office van Codeweavers geinstalleerd omdat het met wine te vaak niet
> werkte. Te koop voor 31 euro bij o.a. http://www.mensys.nl/.

Bedankt voor de tip, maar voor het testen van 2 sites met 1 applicatie
(MSIE) vind ik dat het niet echt waard, maar als je meer gemak/support/
stabiliteit wilt met Wine dan is dat vast een goed optie.

mvg,

Jama Poulsen