reiserfs richt grote schade aan

Hallo,

Ik werd tijdens de vorige ENSOIG-bijeenkomst bewonderd (ik weet niet
meer precies door wie?) vanwege mijn lef om reiserfs te gaan gebruiken;
nu begrijp ik waarom.

De ene na de andere grove fout trad op, niet in de laatste plaats de
blijkbaar continue corrupte /var/lib/dpkg files. Eerlijk gezegd is alles
in /var/ heengegaan, inclusief m'n LDAP-adressenlijst en web-root. Toen
ook de bestanden op mijn root-partitie gemuteerd waren heb ik het
opgegeven en heb zo voor de eerste keer een Debian-installatie echt om
zeep geholpen/moeten helpen.

Nu weer terug naar ext3 voor alle systeem-kritieke partities en just for
fun xfs op m'n home-partitie (die ik sinds dit avontuur weer vlijtig
back-up).

Ter lering ende vermaak zullen we maar zeggen,
Ronald