[OT] Re: european elections and software patents

On Tue, May 25, 2004 at 12:12:27PM +0200, Jama Poulsen wrote:
> Veel beter lijkt het mij, dat men in grote getale gaat
> stemmen op de bekende Europa-klokkenluider Paul van Buitenen
> met zijn partij:"Europa Transparant".

die neemt vanavond deel aan:

                            Publiek Debat Europa
                           Woensdag 26 mei, 20 uur
                   Musis Sacrum, Leenderweg 67, Eindhoven

zie

http://www.europatransparant.nl/sitedata/www.europatransparant.nl/uploads/misc/Pers/Debat%20Eindhoven.doc

Groeten,

Joost (die vindt dat deze OT discussie eigenlijk elders voorgezet zou
moeten worden...)

<<inline: signature.asc>>