Re: gemeenteraadsverkiezingen en w3c

On Tue, Mar 05, 2002 at 11:37:23AM +0100, Joost van Baal wrote:

> Tomorrow elections for the Eindhoven local government will take place.

And at least one party, "Groenlinks", has expressed its opinion about
access to city-provided computer ressources must not be limited to one
specific platform. (dixit Joost in the dutch text)

My opinion: Yes, it is relevant. Don't you care about being able to
fill city forms, get information from the city council using your OS
of choice?

====

> "GroenLinks spreekt zich uit voor open standaarden (w3c) van de
> gemeentelijke ICT voorzieningen. De toegankelijkheid van deze
> voorzieningen moet ook voor niet Microsoft producten gegarandeerd
> worden."

> Of het relevant is voor wat zich in de gemeenteraad afspeelt weet
> ik niet, maar leuk vond ik het wel.

Ik ben van de mening dat het wel relevant is: Ik wil mijn aangiften
met mijn OS doen.

<<inline: application/pgp-signature>>