Re: Regarding: irssi Freenode connect issue

Na een mailwisselingen meet Geert

On Wed, 16 Nov 2016 18:41:48 +0100 Geert Stappers <stappers@xxxxxxxxxxx> wrote:

> Ja dus

Inderdaad, ik was te snel met verzenden anders had ik het anders geformuleerd

> Wat was het probleem en/of de oplossing??

Er is nog geen oplossing, desalniettemin toch bedankt zover wil ik er mee zeggen.

Het probleem is:
	krijg ik om de zoveel tijd 25x deze melding:
	20161115::11:59:01 libsres: dropping response: query and response ID's or q_fields don't match
	waarbij heel de irssi interface verder niet te bedienen is gedurende een minuut.

Waar je al naar gezocht hebt, net als ik:
	Ik ken 'libsres' niet.

libsres:
	https://www.dnssec-tools.org/wiki/index.php?title=Libval_and_libsres
echter ik doe niets met dnssec voor zover ik weet. Dus waarom zou er dan een actie van libsres nodig zijn?

> Informeer vooral ook people@xxxxxxxxxx

Bij deze.

> Groeten
> Geert Stappers

P.S. Waarschijnlijk is er al over nagedacht of reageert mijn email client anders: Is het een idee om bij reply de reply naar de maillijst te laten gaan in plaats van naar de afzender?