Re: Foutieve mail..

Op 29-09-15 om 14:16 schreef P.v.Bijsterveld:
> Beste Enosiger, door een slordige fout heb ik zojuist per ongeluk een
> privé-mail op cc gezet naar de Enosig-leden. ( dat had dus Undisclosed
> Recipients moeten zijn).
> Ik vertrouw erop dat jullie deze mail direct verwijderen, en als niet
> ontvangen beschouwen.
>
> Dank voor jullie begrip!
>
> Gr, Peer.

Geen probleem, is ongelezen verwijderd.

Verdwijnt ie eigenlijk, na in de prullenbak gooien en die legen en
Thunderbird herstarten, ook uit
/home/gebruiker/.thunderbird/*/ImapMail/imap.*/INBOX ?

Eigenlijk heb ik de indruk dat oude mails daar voor eeuwig terug te
vinden zijn.

Vriendelijke groet,
Marja