Date: Mon, 15 Jun 2015 00:21:16 +0200
From: Benoit Dupont
To: leden@xxxxxxx, aankondigingen@xxxxxxx
Subject: [OSBC-leden] Herinnering: Lezing STORM TU Eindhoven, 25 juni

Beste leden,

Graag nodigen we jullie uit voor de derde OSBC avond op donderdag 25 juni:

 * de lezing zal gehouden worden door STORM Eindhoven.

Zoals gebruikelijk zal er voor de lezing eten geserveerd worden en
beginnen we om 18:30 met de lezing.

*Over STORM:*
STORM is een project van de TU Eindhoven hoofdzakelijk gedreven door
studenten. Ze willen met een elektrisch aangedreven motor de wereld
rond reizen, om te bewijzen dat duurzaamheid en praktisch gebruik heel
goed hand in hand kunnen gaan. Met hun lezingen willen ze kennis delen
over duurzaamheid toegespitst op elektrische voertuigen. Het delen van
kennis omarmt zeker onze Open Source gedachte. Lees hierover meer op
hun website:
http://www.storm-eindhoven.com

*Wanneer/Waar/Tijd:*
Donderdag 25 juni 2015, Campus TU Eindhoven, Horsten 10, 18:00 eten.
Eten wordt nog aangekondigd (heb je een suggestie, doe deze dan vooral)
De lezing begint om 18:30

*Aanmelden:*
We willen alle leden en geïnteresseerden aanmoedigen om ook introducés
mee te nemen. Graag wel jezelf en introducés aanmelden via een e-mail
naar bestuur@xxxxxxx in verband met het bestellen van het eten. Graag
ook speciale dieeteisen vermelden!
Mocht je zelf niet kunnen, dan mag je je ook door iemand laten vervangen.

*Lezingen/bijeenkomsten 2015:*
Ter informatie bij deze een overzicht van de door het bestuur besloten
bijeenkomsten. Deze zijn geprikt op de 3e donderdag van de oneven
maanden.
Pas op, de data zijn streef data, er kan vanaf geweken worden (b.v.
beschikbaarheid spreker).

 * Zomer BBQ & ALV
 * 17 september 2x lezing
 * 19 november 2x lezing

Met hartelijke groet, namens het bestuur van de OSBC,
Benoit Dupont