ENOSIG morgen (tomorrow!) Burgers 20h :)

Hoi allemaal, morgenavond is er weer een ENOSIG bijeenkomst.  Ik heb
het genoegen dan een praatje te mogen geven over Go.  Ik zal proberen
te beargumenteren waarom Go een leuke vervanger is voor shell scripts.

Locatie is weer bij "Burgers", Hertogstraat 2, Eindhoven.  Als het
goed is is er ook een ruimte speciaal voor ons.  Deze avond zal er
geen kroeg en livemuziek zijn; de mensen van ons die willen roken
moeten dit ook buiten doen.

Burgers bevindt zich op de kruising van de Hertogstraat en de
Geldropseweg; er is een bushalte voor lijnen 171, 172, 173 en 176
vlakbij.  Een plaatje van het pand vind je op
http://www.enosig.org/burgers.html

Burgers is kwa connectiviteit niet bepaald de AMSIX; Mocht iemand een
wifi of ethernet hub willen meenemen, dan zou dit erg handig zijn.

Verder zal ikzelf in ieder geval mijn identiteitsbewijs en GPG keyslips
meenemen; mensen die willen signen kunnen dit ook doen.

---

Hey everyone, tomorrow night there will be another ENOSIG meeting.
I'll have the privilege of holding a talk about the Go programming
language.  I'll try to argue why Go is a good replacement for shell
scripting.

The location is "Burgers", Hertogstraat 2, Eindhoven.  If all goes
well, we'll have a space to ourselves there.  There will be no live
music this night, and those of us who want to have a smoke will have
to do so outside.

Burgers is located near the intersection of the Hertogstraat and the
Geldropseweg; there's a bus stop for lines 171, 172, 173 and 176
nearby.  There's a picture at http://www.enosig.org/burgers.html

For those of us who are into GPG signing, I plan on bringing my
passport and GPG keyslips.

--
Michiel

<<application/pgp-signature>>