Donderdag 15 augustus: Open Source en Privacy

Hoi allen,

In de week voorafgaand aan onze bijeenkomst op 20 augustus over de
programmeertaal GO, is er nog een leuk event georganiseerd door MADSpace.

Aanstaande donderdagavond 15 augustus van 19:00 houden we bij MADspace een
gezellig ICT cafe over Privacy. Drank en versnaperingen zijn gratis aan de
Vestdijk 280.

- We denken volop na over PRISM en de hedendaagse privacy
politiek. Natuurlijk is Open Source een belangrijke steutel. Het wordt een
gezellige, leerzame avond die hopelijk vele behulpzame privacy inzichten
oplevert. Inschrijven kan via www.madspace.nl

Graag tot ziens,

Met vriendelijke groeten,
Koen