Re: @enosig.org gemigreerd

Op 2013-04-07 om 07:09 schreef Joost van Baal-Ili??:
> Hoi,
>
> Sinds ongeveer nu gaat mail voor @enosig.org (dus ook mail naar deze lijst)
> niet meer via agate.conuropsis.org, de machine van Lionel, maar via yasigi.org,
> van Michiel.  Bedankt Lionel voor het hosten tot nog toe, en bedankt Michiel
> voor het overnemen van deze hosting!
>
> (En als je problemen ondervindt met de enosig-mail, laat dat dan even weten.)

Ik vind nodig om te laten zien dat het werkt,
vooral als soort van "Dank je wel voor het aanbieden van de infrastructuur"

Om niet te sentimenteel te worden weer techniek:
Dit bericht is verstuurt met de "Reply-to-list" knop.
Dat is een functionaliteit van E-mail programmas ( MUA )
die kan werken dankzij de E-mail header List-Post.

Andere Headers die de mailinglist software toevoegd:

> Groeten,
> Joost
>
> PS: het online archief van de lijst staat nu nog steeds op agate, dat zal
> RSN ook naar yasigi gemigreerd worden.

In de enosig chatroom ving ik op dat RSN deze keer dezelfde dag is.

Ik weet niet wat de URL van het archief op yasigi de "definitieve" wordt.

> PPS: en http://www.enosig.org/ gaat ook nog ge-migrereerd worden, naar een machine
> van mij.  Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten Stappers