Opzetten nieuwe mailinglistsoftware

On Tue, Mar 19, 2013 at 06:19:38AM +0100, Joost van Baal-Ilić wrote:
> Michiel gaat de enosig e-mail hosten, plus list-software en het webarchief van
> de lijst (nu met mhonarc).

Heb daar al stappen in gemaakt.  Voor een 'stille' maillistmigratie ga
ik nodig hebben:

   1. lijst van mensen die willen moderaten (dwz. 'toestemming' geven
	aan mail van mensen die niet gesubscribed zijn.  Zal niet heel
	veel mail zijn)
   2. lijst van huidige subscribers
   3. mbox archieven van huidige maillist (ivm. migratie)
   4. Public key van mensen die evt. willen mee-adminnen op de
      maillist. (wordt een sftp-only account, met mlmmj
      maillistsoftware)

Volgens mij staat dit allemaal op het machien van Lionel, maar ik weet
niet hoe makkelijk het uit mailman te trekken is.

--
Michiel