aangeboden: lift eindhoven <-> brussel, vrijdag 3 feb en maandag 7 feb (FOSDEM)

Hoi,

Overmorgen, vrijdag, rijd ik met de auto van Eindhoven naar Brussel,
en maandag de 7e rijd ik weer terug.  Er is nog plaats voor 2 extra passagiers
in de auto.  Als je een lift wilt: reageer snel want vol is vol :)

(Niet helemaal toevallig is er zaterdag 4 en zondag 5 februari de gratis
toegankelijke FOSDEM Vrije Software-conferentie op de Université Libre de
Bruxelles, zie http://fosdem.org/ .)