Re: Joost gaat me de pet rond: kosten hosting enosig.org

Hoi,

Op Sun 26 Dec 2010 om 08:50:13 +0100 schreef Joost van Baal:

> Sinds meer dan 7 jaar beheert Lionel Mamane de machine waarop de
> enosig.org-diensten (web, mailinglist + archief, wiki, e-mail, dns) gehost
> worden.
<knip>

> Ik zou graag zien dat er in totaal € 140,- gedoneerd wordt, dat is redelijk om
> de kosten tot 2011-08-31 te dekken.  Wie willen hiervan € 14,- bijdragen?
> Zogauw er (naast mezelf) 9 mensen gevonden zijn, zitten we t komend jaar weer
> gebakken.
>
> Vind ook jij enosig zo belangrijk dat je er geld in wilt stoppen?

Inmiddels hebben, naast ondergetekende, Kees, Klaas van Gend, Bart Cortooms,
Jan Stap, Geert Stappers, Tom Geelen en Koen Aben zich bereid verklaard te
doneren.  Bedankt, helden!

We zijn nog op zoek naar 2 extra donateurs van € 14,-.  Als er teveel gestort
wordt zal ik het overschot doneren aan Wikimedia Nederland en Free Software
Foundation Europe.

Als ook jij bij wilt dragen, geef dan je naam door en ik vertel je waar je je
donatie heen kunt sturen.

Groeten,

Joost

PS: morgen vertrek ik voor n dag of 10 richting de balkan; gedurende die tijd
zal ik geen update rondsturen.

<<inline: signature.asc>>