Joost gaat me de pet rond: kosten hosting enosig.org

Hoi,

Sinds meer dan 7 jaar beheert Lionel Mamane de machine waarop de
enosig.org-diensten (web, mailinglist + archief, wiki, e-mail, dns) gehost
worden.  Hij betaalt voor bandbreedte, rackspace en stroom aan de hosting
provider, en hij stelt zijn tijd en expertise beschikbaar.  Ik doneer hem zo nu
en dan wat om tegemoet te komen in de kosten.  (Lionel stuurt geen rekening
maar nodigt mensen uit om te doneren; L² Transfinite Technologies, een
Luxemburgse vereniging zonder winstoogmerk, is de organisatie waarin het
gegoten is.)  Op dit moment is er gedonneerd voor de periode tot 2009-08-31.

Ik zou graag zien dat er in totaal € 140,- gedoneerd wordt, dat is redelijk om
de kosten tot 2011-08-31 te dekken.  Wie willen hiervan € 14,- bijdragen?
Zogauw er (naast mezelf) 9 mensen gevonden zijn, zitten we t komend jaar weer
gebakken.

Vind ook jij enosig zo belangrijk dat je er geld in wilt stoppen?  Stuur mij
(of de lijst) dan een mailtje, en vertel hoeveel t jou waard is.  Dan geef ik
je instructies over hoe te betalen.

Als je liever zelf de hosting wilt regelen (evt. voor een ander bedrag), dan
vind ik dat natuurlijk ook prima.  Laat het maar weten :)

Goede 2e kerstdag vandaag, en een speels & vrij 2011 gewenst!

PS: In september 2009 is er tot 30 okt 2014 betaald voor de registratie van het
enosig.org domein, met dank aan 7 enosig-ers die hiermee eeuwige roem hebben
vergaard (jullie weten wie jullie zijn).