Re: Etisch hacken

Hey Maarten, Peer en andere Enosigers,

Maarten, erg leuke pagina over hacken! Weet je, ergens schuilt er in iedere
internetter een lifehacker(1), dus wellicht een interessant
discussieonderwerp voor de volgende Enosig? ;-)

Leuke ICT onderwerpen genoeg in ons: veel plezier aanstaande bijeenkomst!
;-)

Met vriendelijke groeten,

Koen

ps.
1. De term *life
hack*[1]<http://nl.wikipedia.org/wiki/Lifehack#cite_note-0>verwijst
naar onconventioneel gebruik van
ICT <http://nl.wikipedia.org/wiki/Informatie-_en_Communicatietechnologie> en
andere simpele hulpmiddelen die je helpen om te gaan met overvloed aan
informatie.

(zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Lifehack)

2. Op deze maandag 15 november heb ik zelf wat anders (lifehacking?(-;), kan
ik dus niet.