Re: Nieuwe Enosig website: Wiki mee;-)

2010/1/11 Joost van Baal <joostvb-enosig-people@xxxxxxx>
> [...]

Joost, erg goed idee ;-)

Deze coole Linux tutorial van IBM developerWorks is nu nog alleen geplaatst
ter inspiratie/illustratie (door mijzelf ;-). Het voordeel van de dergelijke
tutorials is dat iedereen deze kan voorbereiden en demonstreren. Wie wil dit
onderwerp/tutorial naar eigen wensen invullen voor een
presentatie/demonstraties? ;-)

Mij lijkt het vanochtend verder erg leuk om gezamenlijk alvast in de FOSDEM
sferen te komen met een avondje lightning talks (kort praatjes, vb 15
minuten), zoals op ze ook op FOSDEM doen?

Ook een goed idee? Het is nu nog een beetje vroeg, maar in ieder geval we
kunnen ideeen toevoegen tot en met maandag. ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
Ikzelf ben al enige tijd druk bezig met Google technology (zie prikbord op
wiki) en wil hierom best lightning talkies geven over Google App Engine of
Google Web Toolkit.