Re: enosig meeting 1 of 15 februari

Geert Stappers wrote:

> Voor mij is 1 februari nog vrij.

> Als het NS Station op de route ligt, dan hou ik mij aanbevolen.

Ik heb gevraagd het zaaltje te reserveren voor 1 februari. Ik verwacht
dat dit gaat lukken.

Ook heb ik gevraagd of ze eens willen nadenken over een internet
aansluiting. Ze zeiden niet eens meteen nee :) Het zou aan de orde
worden gesteld in hun volgende vergadering. Dus wie weet voor de toekomst.

Kees