Leuk idee

Hoi Joost en Enosigers

Ik heb een simpel mogelijk interessant idee , veiligheid en security staan
tegenwoordig hoog op de agenda. Stel je organiseert een soort wedstrijd
waarbij je een ruimte inricht waarbij verschillende computers die kwetsbaar
zijn door de deelnemers te lijf mogen worden gegaan. Laten we de wedstrijd
voor nu de Hackers Dungeon noemen. De organisatoren zullen alles uit de
kast moeten trekken om de deelnemers het leven zuur te maken dit kan zijn
door zowel windows 95 als de laatste freebsd linux of andere beter
beveiligde computers in te schakelen.
De winnaar krijgt de laatste stabiele versie van debian op cdtjes of een
andere distrubutie naar keuze.

Ik zie zelf wel wat mogelijkheden om zoiets tot stand te brengen , en heb
er ideeen over. Maar ik denk dat je zoiets tot een hoger niveau kunt
brengen met meerdere mensen die allen met hun gespecificeerde kennis
bijdragen leveren.

Laat even horen over hier een soort enthousiasme over ontstaat.

Ik zelf zit ruim in de tijd voor eventuele organisatie ik denk dat Burgers
een ideale plek is voor de Hackers Dungeon maar niet strikt noodzakelijk.

Met vriendelijke groet

Paul de Veth
pauldeveth@xxxxxxxxx