Re: enosig-bijeenkomst: maandag 20 mei, 20:00. Burgers?

Hoi,

Laten we de Fontys weer eens proberen. Ik zal de dame waarmee we in goed
contact staan maandag contacten en wat leuks proberen op te zetten.

In principe hebben ze beloofd dat ze ons als we goed samenwerken
maandelijks een ruimte kunnen bieden.

Ik zal de contactpersoon maandag bellen en ons erna erover eenvoudig
informeren.

Fijn weekend alvast,

Met vriendelijke groeten,
Koen