Enosig c.q. notenseizoen (Was: Re: Bijeenkomst & Nieuw)

Hoi Geert,

Geert Stappers wrote:
> On Fri, Oct 14, 2011 at 11:12:37AM +0200, Jacobs Fred wrote:

<knip>

> Daar er nog niemand is opgestaan die een kern c.q. inhoud aan de bijeenkomst
> wil geven, is dat risco serieus aanwezig.

Uiteindelijk viel het allemaal reuze mee zeker nadat een van de aanwe-
zigen een zak noten had meegebracht terwijl andere aanwezigen weer een
dermate grote honger hadden om met een nieuw enosig-seizoen van start
te gaan. Gezelligheid alom.

Moraal van de avond:

Een enosig-seizoen gaat blijkbaar pas echt van start wanneer het noten-
seizoen begonnen is.

> Zelf hanteer ik een schema waarbij ik de derde maand van een oneven maand kom.
> Deze november is het de eenentwintigste, twee weken na T-DOSE
>  ( zaterdag 5 & zondag 6 november, http://t-dose.org )

Tot de 4, 5 of de 21 dan.

> Groeten
> Geert Stappers

@Joost:

De link welke gisteravond ter sprake kwam:

http://webwereld.nl/nieuws/108242/lek12--overheid-lekt-wachtwoorden-raad-van-state.html

.....en na er nog eens goed over nagedacht te hebben heeft dit toch
eigenlijk helemaal niks meer met een veiligheidslek te maken!

Groet,

Fred