ma 17 okt 2011, 20.00: enosig @ burgers, eindhoven (was: Re: Bijeenkomst & Nieuw)

Hoi Fred,

Op Fri 14 Oct 2011 om 11:12:37 +0200 schreef Jacobs Fred:

> Staat er voor komende Maandag een bijeenkomst in de planning?
>
> Ben in deze nieuw en wil bij het eerste bezoek toch niet echt het risico
> lopen om in een lege ruimte terecht te komen waarbij niemand aanwezig is
> al lijkt me dit wel de meest ultieme vorm van 'open source' ;-)

Als jij komt, dan kom ik ook :)

Groeten,

Joost

PS: Op maandag kun je mee-eten.  Bel dan vantevoren naar Burgers (040-2113953)
en vraag of er nog plaats is voor een extra eter.  Maandag vanaf een uur of
15:00 zal er wel iemand zijn om de telefoon op te nemen.  Een smakelijke en
goedkope vegetarische daghap wordt er geserveerd.

Burgers is op Hertogstraat 2, Eindhoven.  Dat is ongeveer een kwartiertje
lopen vanaf Eindhoven CS.  Ik geloof trouwens dat er ook een bus stopt.  De
Hertogstraat kruist de Geldropse Weg.  Bij Woon/werk-pand Burgers
(http://www.hertogstaat.nl/) moet je de deur hebben die met een grote ijzeren
pijl gemarkeerd is.

<<inline: signature.asc>>